top of page

Bijzondere huisreiniging


Morgen heb ik me toch een gave klus!

Ik ben gevraagd voor een huisreiniging van een oude kerk die is omgebouwd tot woonhuis. Hoe bijzonder is dat!


Ik hou wel van dat soort unieke panden en ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Zou het zijn zoals meestal? Met vooral woon/leef sporen van de vorige bewoners en al hun gebeurtenissen of zou er ook nog iets ’kerkelijks’ rondhangen wat toch net anders is dan anders? En wat zou dat dan zijn??? Spannend! Ik heb er in ieder geval veel zin in!


Huis-/locatie-reinigingen zijn toch wel een van mijn favoriete klussen, omdat al mijn kwaliteiten er zo mooi samen komen. Ik kan een beetje ’heksen’ met kruiden en intenties enzo. Het medium in mij mag vol aan de bak en in contact gaan met alles wat er is, dat helen, verder helpen en op nog andere manieren oplossen. Ik gebruik veel energetische technieken. Zeker als er net als hier verbouwd is, maar ook om de energetische basis van het huis te herstellen en beschermen. En het wordt afgerond met een stuk coaching naar de bewoners in de terugkoppeling met oa handvatten, tips, bewust-makers, aandachtspunten om aan te werken, soms zelfs inrichtingstips ivm de energiestromen, en wie weet wat nog meer. Het is altijd weer een verrassing. En het mooiste van alles; ik mag mensen een fijn, warm, ontspannen en koesterend Thuis geven. Ik kijk er naar uit!


Meer weten? Lees dan hier



💜Vivianne Medium- & Energetisch Therapeut viviannespraktijk@gmail.com

📷 pixibay, niet echt het kerk-huis van morgen he


1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page