top of page

But it was so much fun!

Bijgewerkt op: 10 mei 2019


Wat een goeie reminder voor mijzelf!

Het is vaak lastig in te schatten waar wel of geen behoefte aan is. Ik speel zo veel mogelijk in op vragen die ik om me heen zie, hoor en lees. Ik volg m’n gevoel en doe ‘braaf’ wat m’n gidsen me influisteren. Zo ontstaan er steeds nieuwe dingen, variërend van nieuwe type consult tot nieuwe workshops, cursussen en lezingen. Vooral met die laatste 3 ben ik heel veel tijd, energie en vaak ook geld kwijt met de voorbereidingen… en dan blijkt dat ‘recept’ niet te werken zoals gepland….. PLOF! Daar gaat al mijn werk…..

Nou leer ik er altijd wel weer iets van, of legt het de bodem voor iets anders, het is wel een flinke tegenvaller! Daarom is het zo belangrijk dat ik óok plezier heb in al dat voorbereidende werk! Plezier heb in het hele creatieproces, van het eerste bubbeltje in mn ideeën keteltje tot het bereiken van de mensen die ik er mee kan helpen of verblijden, van het uitwerken van de grote lijnen tot het in detail uitwerken van elk onderdeel, voorpret in elke stap… Net zo veel plezier in de weg er naar toe als bij het uitvoeren van het resultaat. Zodat, zelfs als het recept niet uitpakt zoals gepland, ik in volle overtuiging kan zeggen; ‘But it was so much fun!'

Zo die houden we er in! Met een big smile ga ik weer verder met een nieuwe plannetje….

Lukt het jou plezier te houden in het proces, ipv alleen gefocust te zijn op het resultaat?

delen mag mvv deze pagina


💜 Vivianne

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page