top of page

Krachtig, vernieuwend maantje


Voel jij deze maan ook zo 'roepen'?

Al vanaf nieuwe maan voel ik haar, en met het wassen van de maan voel ik haar roep alleen maar sterker. Het voelt als vernieuwing. Ze stimuleert verfrissing, verjonging. Ze zet me aan om nog wat laatste restjes van een oud pijnstuk af te ronden, letterlijk op te ruimen. Het oude verdriet nog eens aan te kijken. Te doorvoelen of er nog wat van dat verdriet zit, dat verdriet en alle andere ervaringen en emoties de ruimte te geven, het even lekker te laten stromen. Want pas dan kan iets ook wegstromen … Om het zo te helen en los te laten…. Dat is nu even pittig, maar het is goed zo.... Het geeft me ook inzichten en ruimte. Ruimte voor vernieuwing, verfrissing en verjonging... Ik voel het al voorzichtig, speels kriebelen en ow wat kan ik daar ongeduldig van worden! Maar eerst dit afronden...Ik voel een kampvuurtje aankomen 🔥

Ik ben benieuwd wat voor mooist er straks weer op mijn pad gaat komen.

Voel jij deze maan ook zo 'roepen'? Zet ze jou ook aan om ruimte te scheppen voor vernieuwing?

. 💜 Vivianne Medium- & Energetisch Therapeut viviannespraktijk@gmail.com

11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page