top of page

Phoe wat een maan! deze volle jachtmaan

Voelen jullie haar ook zo? Niet alleen nu ze vol is voel ik deze maan 'roepen', maar eigenlijk al vanaf nieuwe maan 'roept' ze me en lijkt ze me op te zwepen. In positieve zin hoor, gelukkig!

Ze doet haar naam wel eer aan; het is de Jachtmaan

Oude angsten en onzekerheden lijken weg te vallen. Pas gelden maakte ik al het filmpje over buiten je comfortzone gaan. Maar nu lijkt het haast wel alsof mn comfortzone geëmigreerd is ofzo.

Er zit ook een drive en vuurkracht in die me maar voortstuwt. Bijna met een gevoel van haast er in, geen tijd te verliezen. Ik moet ook echt regelmatig een paar x diep ademhalen en gronden, om te voorkomen dat ik mezelf voorbij ren.

En een daadkracht, phoe! Eentje waarmee ik mezelf verwonder en die ik ten volle wil benutten!

Persoonlijk voelt het voor mij op vele vlakken als een kantelpunt. Of misschien zelfs al net voorbij het kantelpunt, en dat ik nu naar benden aan het rollen ben. Zoals je van een berg afrolt nadat je die kordaat bedwongen hebt. Het maakt me ook net zo blij en opgetogen. Je weet wel met een vleugje van die kinderlijke speelsheid en trots die er doorheen schemert!

Hoewel ik nu ook keihard aan het werk ben, voelt het ook als een beloning voor al het innerlijke werk dat ik de afgelopen periode heb verzet... want O wat maak ik opeens een stappen, wat haal ik opeens door! Kantelpunt na kantelpunt na kantelpunt. Vorige week dacht ik nog ik nog even, wow wat zit ik in een flow. Maar eigenlijk is dat het ook weer niet, daar heeft het veel te veel vaart voor en het voelt echt anders.

Van mij mag deze energie nog wel even doorgaan! Ja, ze is hardstikke vermoeiend, maar geeft tegelijk ook zo veel vuur en daadkracht dat het prachtige dingen oplevert!


💜 Vivianne


* delen mag, graag zelfs. Maar wel met bronvermelding! #vollemaan #jachtmaan #energie #vuurkracht #haast #transformatie #kantelpunt #daadkracht

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page