top of page

Volle maan met maansverduistering



Vanmorgen was het volle maan met een maansverduistering.🌕🌑

De volle maan kan al het nodige met je emoties doen, maar bij een verduistering kunnen die nog extra getriggerd worden. Soms kan ze dingen mee in haar schaduw zetten, kan er iets een beetje gaan wringen of je verwarren, maar het kan ook dat, als de verduistering voorbij is, er dingen glashard ontsluieren, verschuiven of je wat meer subtiele inzichten krijgt.


Gezien de aanloop met best intense energieën en het einde van de winter (die niet echt een winter was) verwachte ik best een pittige ochtend. Maar verrassend genoeg werd ik tijdens mijn meditatie omhuld met een liefdevolle zachtheid die zo heerlijk was dat ik er best de hele ochtend in had willen baden... maarja dingen te doen, cliënten enzo 😉   Gelukkig bleef ze de hele dag bij me en voel ik me helemaal rozig en zacht🥰  Klaar voor een stevige huisreiniging morgen.....


Hoe was deze volle maan met maansverduistering voor jou?

Heb jij er iets van gemerkt, hoe voelde jij je vanmorgen? Had je misschien onverwachte emoties, verwarring of juist mooie inzichten of net als ik een heerlijk bad van zachte of andere fijne energie ?


💜Vivianne

Medium Therapeut, Energetisch Therapeut

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page