top of page

Hoera! Triskel 7 jaar

🎉FEEST & KORTING 💞

HiepHiepHiep Hoera! 🎉 Mijn lieve kleine assistente Triskel is vandaag jarig 🐈

7 jaar al verrijkt ze mijn leven. 7 jaar, elke dag breekt ze mijn hart open, ook als de even wat gesloten is 7 jaar, elke dag laat ze me lachen, ook als ik wat verdrietig ben 7 jaar, elke dag krijg ik knuffeltjes, ook als ik gemopperd heb 7 jaar, elke dag maakt ze me zacht, ook als de dag Kl... was 7 jaar, elke dag maakt me me met een bemoedigende prrt en knuffel wakker, ook als ik helemaal nog geen zin heb 7 jaar, elke dag wens ze me met een knuffelig dansje welterusten, zodat de dag van me afglijd en ik met een liefdevolle glimlach ga slapen 7 jaar, elke dag houd ze me bij les, ook als ik daar even geen zin in heb 7 jaar, elke dag ben ik dankbaar dat jij met je poezelige pootjes mijn leven en mijn hart in trippelde 🐾🐈💖


Triskel 7 jaar, dat moet gevierd worden 🎉 Daarom trakteert Triskel op 7% KORTING op alles... 🎁 Behalve op face to face consulten, want eigenlijk vind Triskel al dat mensenvolk over de vloer maar niks 😉

Mail op app me vandaag 8 oktober met de code "TRISKEL 7 jaar", en ik reageer morgen met de mogelijkheden voor jouw huis/locatie reiniging, video-consult, kaartlegging, workshop of training. Kijk op www.viviannes-praktijk.nl voor meer informatie



💜 Vivianne Medium- & Energetisch Therapeut viviannespraktijk@gmail.com

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Gemis

bottom of page