top of page

Vaderdag, met een lach en een traan



Fijne Vaderdag voor iedereen voor wie het feest is 💞


Voor mij is het een dag met een lach en een traan.... We zijn gaan lunchen bij mijn vader. Dat was fijn maar deed ook een beetje pijn. Mijn vader genoot zichtbaar dat mijn broer en ik er samen waren en met zijn 'hondenkind'. Hij smikkelde van het lekkers, was betrokken, maakte een grapje en mijn hart ging stralen... 💖


Als ik er nu aan terugdenk staan de tranen in mijn ogen... Het klinkt zo vanzelfsprekend, en dat was het gelukkig ook altijd... Maar nu kost het hem zo veel moeite om bij dat stukje van hemzelf te komen, het glipt hem steeds meer door de vingers door dementie. 😥 Gelukkig is hij in kern nog steeds diezelfde lieve, zachtaardige, zorgzame, warme man met een subtiele humor en een 'plagerijtje met een stalen gezicht', maar het is zo veel verder verstopt en subtieler door die rotzieke die hem zo machteloos maakt...... Maar als je hem kent, en wat verder luistert en kijkt, zie je het nog steeds... Ik koester het, maar het breekt ook mijn hart..... 💔💝 Mijn lieve papa die zo door onze vingers glipt.......

Vaderdag, een dag met een lach en een traan.... Een dag om mijn geliefde vader te eren en koesteren 💖


Lieve mensen geniet van de kleine dingen en van elkaar

💜 Vivianne Medium- & Energetisch Therapeut

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page