top of page

Kaartje leggen


Hou jij ook zo van Orakel kaarten?

Ik vind ze heerlijk inspirerend, inzichtgeven en sprekend. Zoals dit prachtige Gaia deck. Ik heb er stiekem nog heel veel meer hoor 😉


Ik trek regelmatig een kaartje voor mezelf. Kijk eerst wat ze me intuïtief vertelt en lees pas later de duiding in het boekje. Vaak zet ik de kaart dan in een houder om me er door de dag aan te herinneren.

Bij medium consulten of kaartleggingen gebruik ik mijn orakel decks ook wel eens als afsluiting. Het is dan zo verwonderlijk hoe ze onderstrepen waar we het over hebben gehad, net wat duidelijker de richting aangeeft of een steuntje in de rug is. Heel bijzonder! Als je hem dan als schermafbeelding op je telefoon zet, is het een mooie reminder of focus.

Op veler verzoek ben ik ook op Facebook kaartjes gaan leggen. Dat is echt een hot-item op mijn pagina. Nee niet met 3 achterkantjes ofzo, dat vind ik zo ‘raad-het-plaatje’, en past niet bij mij. Ik plaats altijd de prachtige afbeeldingen, zonder tekst, zodat je echt kunt voelen en zien welke tot jou spreekt. Je voelt er dan vanzelf eentje roepen, krijgt er misschien zelf al een gevoel of eigen boodschap of richting bij. En dan na een paar dagen, als er niet meer gereageerd wordt, krijg je de boodschappen van de kaarten. Ik hoop dan altijd dat mensen daar ook weer op reageren, want dan krijg ik soms aanvullende boodschappen door en ontstaan er mooie dingen onder de kaarten. Iemand kan daar net de bevestiging, het steuntje in de rug of zetje door krijgen wat ze nodig hadden. Mooi toch!


Als jij ook zo van ‘kaartjes leggen’ houd kom me dan vooral volgen op facebook, en wie weet krijg jij ook eens zo’n persoonlijke aanvulling.

Helemaal alleen voor jouwzelf kan natuurlijk ook, kijk dan even bij de kaartleggingen en mediumconsulten hier op mijn website en mail of app me voor een afspraak.



💜 Vivianne

Medium- & Energetisch Therapeut






Recente blogposts

Alles weergeven

Gemis

bottom of page