top of page

Yule - Winterzonnewende - Midwinter & Leuke Yule actie!

21 december, de zon is onder, de langste nacht is begonnen... Na deze langste nacht gaat het daglicht weer langzaam groeien… De geboorte van een nieuw zonnejaar….


Naar mate ik meer en meer meegolf met het ritme van de natuur voelt dit voor mij meer als begin van het nieuwe jaar, dan 31 december/1 januari. Een mooi moment dus om de balans op te maken.


Ik kijk dan eerst even globaal over het jaar en loop dan maand voor maand terug. Wat komt er zo in me op, komt er iets naar voren, licht er iets op, voel ik ergens iets, sla ik juist iets over, trekt iets mijn aandacht of blijf ik juist ergens haken enz. Dat kan van alles zijn; Een gebeurtenis, een periode, een emotie, soms is het onduidelijk en moet ik het wat verder uitdiepen of blijft het onduidelijk maar voel ik dat het wel wat nodig heeft. Misschien wil ik iets loslaten, bijsturen, overdenken, zijn er hobbels om nog eens te bekijken of zelfs bergen te bedwingen, tranen te huilen, ‘spijtjes’ te (door)voelen, beslissingen om vrede mee te sluiten. Ik probeer zo open mogelijk te zijn en vrij in wat zich aandient. Dus denk-hoofd uit, flow &voelen aan.


Ik kijk ook naar waar ik dit jaar heen wilde en hoe zich dat ontwikkelt? En ik heb aandacht voor de dingen waar ik dankbaar voor ben! Wat heeft het afgelopen (zonne)jaar me gebracht. Wat is er voor moois op mijn pad gekomen? Welke dromen zijn verwezenlijkt, verder in wording of duidelijker geworden? Waar ben ik gegroeid? Wat heeft me verrijkt? Wat maakte me blij en gaf richting?


Als ik dat een beetje duidelijk heb, en het voor mij goed is, dank ik het jaar en kijk ik waar ik het komende jaar heen wil. Welke wensen en dromen heb ik voor mezelf, welke stappen zou ik willen zetten en wat heb ik daar voor nodig, en wat juist niet, en wil ik juist loslaten en met het oude jaar achter me laten… Ik vind het altijd fijn om dat met een ritueeltje wat meer vorm te geven. Dus bv het loslaten op briefjes zetten of in salie blaadjes blazen en die verbranden. En dat waar ik heen wil in het licht zetten met bv een kaars waar ik het in schrijf, teken of ‘blaas’

Doe jij ook zoiets met de winterzonnewende of oud &nieuw? Of is dit een mooie inspiratie voor jou?



🎄3 spetterende Yule ~ Kerst ~ nieuwjaar cadeau acties! 🎄

Om het extra feestelijk te maken heb ik 3 hele leuke cadeaus voor jou!🎁 Uiteraard bij de jaarprognose, want Yule & Nieuwjaar zijn echt De Tijd om te zien wat het nieuwe (zonne)jaar jou gaat brengen. Of heb je het graag wat uitgebreider, met een volledige legging? Of juist zomaar iets kleins, maar wel heel persoonlijk en bijzonder voor jezelf of een ander? Voor ieder wat wils met een leuke cadeau!


🎁Actie 1; Korting Cadeau bij de Jaarprognose! De jaarlegging voor komend jaar voor slechts 33,- (ipv 37,50) Veel mensen doen dit jaarlijks om handvatten te hebben voor hun komend jaar. Met thema kaarten en maandkaarten lichten we een tipje van de sluier op van jouw nieuwe jaar. Waar liggen je kansen, aandachtspunten, mogelijkheden, keerpunten of uitdagingen, wat staat je te doen en welke thema’s spelen. Erg leuk en inzicht gevend. Nu dus voor het jaar 2024 voor slechts 33,- Meer info http://bit.ly/kaartleggingen


🎁Actie 2; Mini-reading twv 9,95 Cadeau bij een Uitgebreide legging. We leggen de volledige Lenormand deck. Het is uitgebreider en diepgaander dan een jaarprognose en kan zowel in de breedte als over specifieke vragen of onderwerpen inzicht geven. De mini-reading die je cadeau krijgt is een korte inzicht gevende video-boodschap adhv een paar kaarten, en is fijn na een x-tijd voor een kleine update of hernieuwd inzicht. Of je geeft hem aan een ander cadeau als bijzonder, origineel en persoonlijk kerstcadeau. Lees meer http://bit.ly/kaartleggingen


🎁Actie 3; Bonus kaart Cadeau bij een Mini-reading Een mini-reading is een korte inzicht gevende video-boodschap adhv een paar kaarten. Erg leuk om cadeau te geven of voor jezelf als kleine inzichtgever, bevestiging, steuntje of zetje in de rug. Als cadeau krijg je er nu een extra Bonus kaart bij uit het zo geliefde Gaia deck. Lees meer http://bit.ly/kaartleggingen


🎁Staat er een leuk cadeau voor jou bij? 🎁Of zou je er liever één cadeau geven? Geen probleem, ik maak er met alle liefde een persoonlijke cadeaubon van. Dat geldt natuurlijk ook voor mijn andere aanbod www.viviannes-praktijk.nl


💌Mail viviannespraktijk@gmail.com welke cadeau acties je af wilt spreken of cadeau wilt doen De actie loopt t/m 2 januari, de afspraken vinden plaats in 2024



Gelukkige Yule, dat het licht op jou en al je wensen mag schijnen. 💜Vivianne Medium Therapeut, Energetisch Therapeut viviannespraktijk@gmail.com www.viviannes-praktijk.nl facebook

Recente blogposts

Alles weergeven

Gemis

bottom of page