top of page

Volle maan


Vannacht is het volle maan. Een mooi moment om stil te staan bij wat jou nog wel en niet meer dient. En dat wat jou niet lager dient los te laten.


Van de week vertelde ik al hoe ik de maan voelde roepen en wat ze me te vertellen had.

Ik móest toen echt in actie komen. Haar roep werd gelijk een stuk minder nadat ik bezig was geweest met die afronding, en dat voor mezelf kracht had bijgezet door symbolisch oa wat teksten te verbranden met salie en ander kruiden. En daar ook de bijbehorende energieën in mee te sturen. Voor mij is vuur het ultieme transformeren. Vervolgens heb ik ook weer met het vuur vernieuwing en positieve ontwikkelingen uitgenodigd. Met weer andere bloemen, kruiden en intenties.

Voor mij was dat het moment al om 'al wat mij niet langer dient los te laten' en het was goed zo ❤ Maar nu met volle maan zou je dat op een zelfde manier kunnen doen.

Doe jij ook iets speciaals met volle maan? Of ben je nu misschien geïnspireerd door mijn verhaal.


💜 Vivianne Medium- & Energetisch Therapeut viviannespraktijk@gmail.com

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page