top of page

Huisreiniging

Bijgewerkt op: 7 jun. 2019


Vandaag een huisreiniging. Altijd een verrassing wat er nodig is. Het is op locatie, dus Sage gaat er zeker gebrand worden. Ik noem dat altijd de 'voorwas'. Salie lost geen problemen op, zoals vaak gedacht wordt, het haalt alleen het energetische stof wat weg, de gewone leefenergie/lading zeg maar. Zodat ik helderder in kan voelen wat de werkelijke problemen en oorzaken daarvan zijn. Dan mag het medium in mij aan het werk; het is heel veel invoelen, contact maken en communiceren met al wat er is. Nee hoor, gelukkig gaat het overgrote deel niet om entiteiten. Meestal is het menselijke energie die de problemen veroorzaakt, al lijkt dat soms wel op entiteiten (meer daarover een andere keer). Dit moet evengoed weggehaald/verandert worden.. Hoe? dat krijg ik ter plekke door. Soms zijn het ook hele praktische dingen, bv iets anders neerzetten. Daarna doe ik nog wat andere dingen om het huis rustig, beschermd en prettig aanvoelend op te leveren. Als het voor de client ook goed voelt komt de O-zo belangrijke terugkoppeling. Bewustwording van hun rol in wat ik tegen kwam en wat er nodig is, is nl essentieel. Anders zullen de problemen weer terug komen.

Het is altijd zwaar werk, maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Allereerst omdat ik de bewoners weer een fijn thuis kan geven. Maar ook omdat het zo'n mooie combinatie is van medium- en energetisch therapeutische technieken en kwaliteiten, ik heb daar echt mijn unieke handelsmerk van gemaakt.

Zou je het leuk vinden als ik er de komende tijd dieper op in ga?

Zou jij ook wel zo'n huisreiniging willen? mail me dan op viviannespraktijk@gmail.com Dan bespreken we de mogelijkheden.


Lees alle blogs over huisreiniging


delen mag mvv deze pagina


💜 Vivianne

Medium- & Energetisch Therapeut



113 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page