top of page

Koningsdag

Van harte gefeliciteerd Majesteit

Ik denk terug aan onze ontmoeting pas geleden…. Best bijzonder vond ik dat; niet zomaar beleefdheden, maar hij luisterde echt naar wat je vertelde en reageerde er inhoudelijk op.

Waar wij het dan over hebben hier op de foto?? Hij wilde meer weten over mijn werkzaamheden en vroeg of een spirituele huisreiniging net zoiets was als Feng-shui. Hier leg ik hem uit dat het wel raakvlakken heeft, omdat het beide te maken heeft met het stromen van energie. Maar ik meer intuïtief en breder werk, zoals het weghalen van oude energie van bv mensen en gebeurtenissen. En dat ik ook problemen oplos als mensen hun huis niet fijn vinden voelen of er onverklaarbare dingen gebeuren en men bv bang is dat er een geest zit. Maar mensen mij bv ook vragen als ze een frisse start willen in hun nieuwe huis, of juist om hun huis makkelijker te kunnen verkopen of bv als schone lei na een heftige periode of veranderingen. Hij vond het erg interessant, maar maakte helaas geen afspraak voor een reiniging op zijn paleis 😉

Ik vond het vooral bijzonder hoe hij voor mij en al mijn collega’s oprechte en persoonlijke interesse toonde, wist waar we het over hadden, echt contact maakte en luisterde… Zijn energie verraadde mij ook die veelzijdigheid.

Fijne koningsdag allemaal


Lees alle blogs over huisreiniging




💜 Vivianne

Medium- & Energetisch Therapeut



Foto; Hoffotograaf van het koninklijk huis


68 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page